FORTIS LINE Kabina prysznicowa narożna półokrągła lewa szkło czyste 90x90x200 cm FL5590L
Opis
FORTIS LINE Kabina prysznicowa narożna półokrągła lewa szkło czyste 90x90x200 cm FL5590L
Specyfikacja:
- wymiary: 900x900x2000 mm
- wymiar montażowy: 890±10 mm
- szerokość wejścia: 565 mm
- promień: R550
- szkło bezpieczne, czyste 8 mm
Cechy:
- powłoka "antidrop"- która ułatwia utrzymanie drzwi w czystości i zapobiega osadzaniu się kamienia
- chromowane zawiasy z funkcją podnoszenia
- chromowany uchwyt drzwiowy
- drążki rozporowe stabilizujące kabinę
- profil ścienny, regulowany 0-20 mm
- aluminiowa listwa progowa
- uszczelki magnetyczne
- drzwi można montować na brodziku jak i na posadzce
OPIS:
Kabina prysznicowa narożna z serii FORTIS LINE charakteryzuje się delikatnym kształtem i lekkością formy. Efekt został osiągnięty dzięki zastosowaniu bezprofilowego systemu ścianek i drzwi prysznicowych. Minimalistyczne, chromowane zawiasy z funkcją podnoszenia, umożliwiającą wygodne otwieranie kabiny a przezroczyste szkło o grubości 8 mm z warstwą ANTIDROP nadają jej nie tylko piękny wygląd, ale czynią praktyczną.
Powłoka ANTIDROP:
Powłoka Antidrop ułatwia czyszczenie i zapobiega osadzaniu się osadów wapiennych, dzięki czemu przedłuża żywotność użytkowania kabiny.
SERIA FORTIS LINE
To seria kabin prysznicowych i drzwi do wnęki od uznanego czeskiego producenta, marki POLYSAN, która charakteryzuje się piękna linia, lekkością i dbałością o detale - zarówno pod względem wyglądu, jaki funkcjonalności.
GWARANCJA PRODUCENTA:
- 2 lata
Karta gwarancyjna w zakładce Reklamacje i zwroty.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja
Styl | Nowoczesny |
Gwarancja | 24 miesiące |
Kolor/Powierzchnia | Chrom połysk |
Waga | 65,00 kg |
Seria/Nazwa | FORTIS LINE |
Szerokość/krótszy bok | 90 cm |
Długość/dłuższy bok | 90 cm |
Rodzaj drzwi | Skrzydłowe |
Wysokość | 200 cm |
Szkło | Czyste |
Typ kabiny | Półokrągła |
Strona | Lewa |
Sposób montażu | Narożna |
Powłoka ułatwiająca czyszczenie | Z powłoką |
Typ wejścia | Z rogu |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.