FORTIS LINE kabina prysznicowa 1500x1000 mm, lewa FL1115LFL3510
Opis
FORTIS LINE kabina prysznicowa 1500x1000 mm, lewa FL1115LFL3510
FORTIS LINE to bezprofilowe rozwiązanie kabin prysznicowych z akcentem na kanciaste kształty, które prezentują się wyjątkowo zarówno w łazience o tradycyjnym jak i nowoczesnym wystroju. Minimalistyczne zawiasy są z wewnętrznej strony zlicowane ze szkłem, co ułatwia czyszczenie, wyposażone w funkcję podnoszenia dla wygodnego otwierania drzwi. Bezpieczne szkło o grubości 8 mm jest pokryte powłoką ANTIDROP do łatwego czyszczenia.
Kabina złożona z drzwi prysznicowych lewych FL1115L i ścianki prysznicowej FL3510
Rozmiar: 150x100 cm
Szerokość: 1500 mm
Wysokość: 2000 mm
Głębokość: 1000 mm
Kolor profilu: Chrom - Aluminium polerowane
Kształt: Prostokątna
Typ otwierania: Skrzydłowe
Szerokość wejścia: 565 mm
Rodzaj szkła: Szkło CZYSTE
Wykończenie szkła : 8mm
Grubość szkła : Antidrop
Właściwości : Bezprofilowe
Waga : 101 kg
Charakterystyka kabin prysznicowych FORTIS LINE:
- Zawiasy z mechanizmem podnoszenia drzwi
- Chromowane zawiasy są wpuszczane z wewnętrznej strony
- Minimalistyczny uchwyt w kwadratowym wzornictwie
- Wysokosć 2000 mm
- Ochrona szkła ANTIDROP zapobiega osadzaniu się kamienia i ułatwia czyszczenie
- Wspornik narożny dla większej stabilności jest częścią pakietu, można go skracać na dowolną długość
- Łatwa instalacja dzięki regulowanemu profilowi ściennemu 0-16 mm
- Aluminiowa listwa progowa
- Bardzo przezroczysta uszczelka magnetyczna
- Montaż na brodziku lub na podłodze
- Zgodny z normą EN 14448
Gwarancja 2 lata
Karta gwarancyjna w zakładce Reklamacje i zwroty.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja
Styl | Nowoczesny |
Gwarancja | 24 miesiące |
Waga | 101 kg |
Seria/Nazwa | FORTIS LINE |
Szerokość/krótszy bok | 150 cm |
Długość/dłuższy bok | 100 cm |
Rodzaj drzwi | Skrzydłowe |
Wysokość | 200 cm |
Szkło | Czyste |
Typ kabiny | Prostokątna |
Strona | Lewa |
Sposób montażu | Narożna |
Powłoka ułatwiająca czyszczenie | Z powłoką |
Typ wejścia | Z rogu |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.